بالفيديو : اغنية نانسى عجرم لمسلسل حكايات بنات "سكك البنات " 2012
نانسي عجرم بتغني لحكايات بنات
نزلت من شوية اغنية نانسي عجرم الجديدة تتر مسلسل"حكايات بنات" بعنوان "سكك البنات" وهو التتر اللي كتبه أيمن بهجت قمر ولحنه وليد سعد ووزعه طارق مدكور.وهي التجربة التالتة لنانسي في مجال غناء تترات المسلسلات المصرية بعد مسلسل" إبن الارندلي" و"سمارة".
مسلسل حكايات بنات عمل مصري جديد بيتميز بأنه بيغوص في اعماق عالم البنات بكل تفاصيله الإجتماعية والإقتصادية والنفسية وعدم إكتفاؤه بالتفاصيل العاطفية وبيتميز كمان بالبطولة الجماعية لاربع بنات من خلال أحلام اللي بتقدمها صبا مبارك وكاميليا اللي بتلعب دورها حورية فرغلي ومريم اللي بتلعبها دينا الشربيني وسلمى واللي بتقوم بدورها ريهام أيمن وهما 4 بنات اصحاب من المدرسة ، المسلسل كتبه باهر دويدار وبيخرجه حسين شوكت وانتاج كل من تي فيجن- طارق الجنايني- والشروق للإنتاج الفني – شريف المعلم- وmbc و هيتم عرضه خلال شهر رمضان الجاي .
http://www.youtube.com/watch?feature...v=5cDKdVmUJdA#!
اثبت وجودك و اكتب تعليقك على الموضوع
| انشر الموضوع لاصدقائك على الفيس بوك و شارك معاهم |
اشترك فى صفحتنا على الفيس بوك ليصلك كل جديد
